niedziela, 23 sierpnia 2009

szufladowo

tak mi sie dzis te zdjątka nawinely przy szperaniu po dysku i szukaniu spokoju umyslu, natchnienia na wyjazd...

Wschod slonca nad Wdzydzami, godzina jakas nieprzyzwoicie wczesna jak na mnie, cisza, spokoj, mgielki.
Zdjecia wykonane o 5:24, 5:29, 5:35


Potem uwage przykuwaly perkozy, troche brakowalo jakiegos jeszcze dluzszego obiektywu :(





a to z innego pleneru - okolice Tlenia - zaczarowany las :)



i serducho na murze z pleneru w Myslakowicach, ruiny zamku w Swinach:)


a tu z obserwatorium na Sniezce - dzieki pomocy i znajomosciom Imago, ktora zalatwila nam tam wejscie, moglismy poogladac rozne urzadzenia meteorologiczne, pozagladac tu i owdzie, choc moja uwaga skupila sie glownie na heliografie




Teraz te wszystkie zdjecia zupelnie inaczej bym obrobila, ale postanowilam zostawic w wersji pierwotnej. Nie ma bata, we wrzesniu, gdzies pomiedzy slubnymi sobotami wybede gdzies...

2 komentarze:

  1. ale nastrojowe fotki! wystarczy spojrzeć i już się człowiek relaksuje!:)))))
    a co do złego humorku, to mam nadzieję, że szybko sobie pójdzie precz...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez mam taka nadzieje... naprawde musze gdzies wyjechac - bedzie dobrze!
    pozdrowki

    OdpowiedzUsuń