sobota, 5 czerwca 2010

Squadron Exchange - Krzesiny

27 maja postanowiłam dołączyć do świrów lotniczych z Air Action z wizytą w 31 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Krzesinach. Głównie dlatego, że to był czwartek, a praktycznie wszystkie weekendy, gdy odbywają się jakieś pokazy lotnicze mam "zaślubowane". Atrakcją były F-16 Belgijskich Sił Powietrznych, które wraz z załogami naszych F-16, MiG-29 oraz Su-22 trenowały wzajemną współpracę. Pogoda była do bani. Co chwilę padało, niebo w kolorze jednolicie szarawym, pofociłam do momentu gdy w każdym bucie miałam średnio pół litra wody. Świry oczywiście dalej świrowały :)
Wniosek - muszę wreszcie się zmusić i zanabyć jakieś sensowne obuwie, które jednocześnie nada się na górskie wędrówki :)
Generalnie - było super! Następny wypad na Góraszkę, ale ja tylko w niedzielkę :( oby tym razem pogoda dopisała...
No to parę gniotów.


1 komentarz:

  1. Mmmm, też mam straszną ochotę zostać chociaż w małym stopniu świrem lotniczym ;))

    OdpowiedzUsuń